Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Παράδεισος της Εδέμ το ''Ψωμί και Αλάτι'' του Γιάννη Λουκάκου!!!

Όσοι με ξέρουν ή διαβάζουν το μπλογκ θα έχουν καταλάβει πως ο Γιάννης Λουκάκος είναι μια προσωπικότητα που λατρεύω να μισώ.Τα παρακάτω είναι η ζωντανή απόδειξη πως είμαι πλήρως αντικειμενική και εκφράζομαι χωρίς εμπάθεια όταν γράφω για τον γόη σεφ.Χθες λοιπόν,Κυριακή 21 Νοεμβρίου,πήγαμε να φάμε και πάλι με τις δυο φίλες μου στο Ψωμί και Αλάτι των αδερφών Λουκάκων και του Στέφανου Βασιλόπουλου.Μια παρείστικη ταβέρνα στο Χαλάνδρι σε εξαιρετικό σημείο κάτω από το Άγιο Νικόλαο στην πλατεία Ελευθερωτών,με φανταστική ατμόσφαιρα και τρομερό θέαμα όπως αποδείχτηκε για τις Λουκακίτσες!Ήμουν σίγουρη πως ο Γιάννης Λουκάκος σίγουρα θα έχει προσέξει κάθε λεπτομέρεια στο μαγαζί του (Σκορπιός γαρ) και πως θα είναι εκεί,επειδή γουστάρει την επιβεβαίωση που του δίνουν τα χαμόγελα του κόσμου και οι ματιές των ομολογουμένως δεκάδων γυναικών που είδα εγώ να τον 'καρφώνουν'.
Φάγα-μ-ε μάτια ψάρια!!!
Ο Γιάννης λοιπόν ήταν εκεί με την χωρίστρα που δεν αποχωρίζεται ποτέ, και φορώντας το καρό πουκάμισό που προτιμά τελευταία,πήγαινε πέεεεερα δώθε στο μαγαζί σαν εκκρεμές,έκανε μια μεγάαααααλη στάση στα σκαλιά του μαγαζιού και γενικά εξαργύρωνε με τον καλύτερο τρόπο την δημοσιότητα που του έχει χτυπήσει την πόρτα μετά το Master Chef.A!Kι όσο κι αν δεν θέλω να το παραδεχτώ,αυτό το αγόρι πραγματικά εκπέμπει μια ήρεμη δύναμη κι έχει ένα φως που πραγματικά δεν περίμενα να συναντήσω.Ουφ,νομίζω ότι θα πάθω ζάχαρο!Του χρόνου πάλι καλή κουβέντα για την πάρτη του!
Πρώτη εντύπωση και καλή
Από πού να πρωτοξεκινήσω;Καταρχάς οι σερβιτόροι ήταν απόλυτα έντιμοι απέναντί μας,με την έννοια ότι ναι μεν είχαν δουλειά,δεν σε ξεχνούσαν όμως ποτέ.Παρατήρησα επίσης,πως όλοι,σερβιτόροι και βοηθοί στην κουζίνα,ήταν ίδιοι με τον Γιάννη Λουκάκο.Μουσάτοι και μελαχροινοί.Το καλύτερό μου.Είναι κριτήριο επιλογής αυτό ή το κάνει για να παραπλανεί τις θαυμάστριες που κοίταζαν με λύσσα μέσα στην κουζίνα,η οποία είναι ανοιχτή και μπορεί να βλέπει ο καθένας μέσα στο μαγαζί τί μαγειρεύεται;Για όποιον λόγο και να συμβαίνει,είναι για καλό!
Το κέρασμα
Για το καλωσόρισμα μας έφεραν μια σούπα σε φλιτζανάκια από αυτά για τον ελληνικό καφέ,την οποία σερβιριστήκαμε από μπρίκι.Μου ήρθε να τους ρωτήσω με παράπονο: ''Αν δηλαδή ξανάρθουμε,δεν θα μας τη σερβίρετε;''.Τόσο νόστιμη ήταν!Μιαμ μιαμ!!
Γαστρονομικός Οργασμός!
Καταρχάς το ψωμί ήταν υπέροχο,ψημένο στο φούρνο με λάδι και ελιές.Δεν χορταινόταν!Εμείς ξεκινήσαμε με σαλάτα ανάμεικτη,η οποία είχε τοματίνια,ξύδι μπαλσάμικο,μυζήθρα,παξιμάδι και ως βάση την ωραιότερη ρόκα που έφαγα ποτέ στη ζωή μου!Γιατί;Πολύ απλά γιατί πριν γευτώ αυτή τη σαλάτα μισούσα την ρόκα όπως ο Λαζόπουλος την Ντενίση!Για κυρίως επιλέξαμε ψητό κοτόπουλο με σάλτσα λεμόνι,ψητό σκόρδο και θυμάρι,το οποίο πραγματικά...ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ!Ήταν τόσο γευστικό και νόστιμο που σε κάθε μπουκιά έδινα μπράβο και συγχαρητήρια στα άγια χέρια που το έφτιαξαν μόνο για μένα!Πήραμε και μια μερίδα παπαρδέλες με κουνέλι,το οποίο ήταν επίσης εξαιρετικό και μύριζε καλό σπιτικό φαγητό.Οι πατάτες ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ.Τόσο φανταστικές που αν και είχα φουσκώσει από ευχαρίστηση,ήμουν ικανή να πάρω άλλα δυο πιάτα.Δεν το έκανα όμως γιατί σεβάστηκα το πορτοφόλι μου και την χοληστερίνη που σκοπεύει να με επισκεφτεί μετά τα 40.Γιατί να της δώσω πάτημα;Οι μερίδες εν τω μεταξύ,ήταν τόοοοοοοσο χορταστικές που έπαθα την πλάκα της ζωής μου.
Το θεσπέσιο σουφλέ σοκολάτας με παγωτό!
Πήγα αποφασισμένη να δοκιμάσω το φημισμένο πλέον σουφλέ σοκολάτας με παγωτό που με τόση μαεστρία με έκανε να λιγουρευτώ ο πολυσυζητημένος Γιάννης Λουκάκος όταν το έφτιαξε σε κάποιο από τα Master Class.Κάτι τέτοιες στιγμές πραγματικά με κάνει να τον μισώ.Με κόλασε με το σουφλέ του ο άτιμος!Ο ακριβής χαρακτηρισμός είναι: Π Α Ρ Α Δ Ε Ι Σ Ο Σ !!!Για τα γλειφιτζούρια με καραμέλα που παρήγγειλε η φίλτατη φίλη μου δεν θα μιλήσω...Αυτά ήταν ΚΟΛΑΣΗ !!!
Γλειφιτζούρια καραμέλας με θεική σοκολάτα!
Ελάτε τώρα που θα πω τιμή.Όσα έδωσα κι άλλα τόσα θα έδινα γιατί ΑΞΙΖΕ κάθε μπουκιά που έφαγα και κάθε λεπτό που πέρασα εκεί!Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!!!Και δεν τα λέω εύκολα εγώ αυτά...ειδικά για τον Mr Λουκάκο!
Α,ρε Γιάννη...Α,ρε Γιάννη... Όσοι και φυσικά ΟΣΕΣ δεν επισκεφτήκατε ακόμη αυτή την μικρή Εδέμ ΤΡΕΞΤΕ ΑΜΕΣΩΣ!!!
ΥΓ:Αφήσαμε στο μαγαζί και σπιτική μαρμελάδα από κράνα από τα χεράκια της μανούλας μου που την κουβάλησα από την Ξάνθη.Φαντάζομαι τον Γιάννη να τη δοκιμάζει και να λέει "Πολύ μέτριο,λυπάμαι"!Don't do it Γιάννη,θα μας πληγώσεις,αλλά χαλάλι σου!
ΥΓ1: Αν υποψιαστώ ότι καψουρεύτηκα ΚΑΙ εγώ τον Γιάννη Λουκάκο,θα πηδηχτώ από το παράθυρο!
http://www.ntomatatv.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου