Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Δημήτρης Σκαρμούτσος:"Είναι αδύνατον ένας άνθρωπος που πριν από ένα μήνα,εντάξει,έβρισκε γυναίκα,αλλά δεν τρελαινόντουσαν κιόλας,το πάλευε και λίγο,τώρα να έχει τρομερό σουξέ!"

Ο πολυσυζητημένος πλέον σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος,έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό «Madame Figaro» και μίλησε για τη ζωή του μετά το Master Chef,την συνάντησή του με την Ευγενία Μανωλίδου που τον έκανε να αναθεωρήσει τις απόψεις του,την απεξάρτησή του από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ,τον 9χρονο γιο του και φυσικά για το σουξέ που έχει πλέον στον γυναικείο πληθυσμό.

Γιατί ασχολήθηκε με την τηλεόραση;
«Για το χρήμα εννοείται. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους. Όταν κάποιος σου προσφέρει μια δουλειά την οποία θεωρείς ότι μπορείς να κάνεις, γιατί να πεις όχι; Έχω μια καλή δουλειά εδώ, το εστιατόριο πάει καλά, αλλά τα πράγματα αλλάζουν κάθε μέρα».

Πώς αντέδρασε όταν έμαθε ότι θα παρουσιάζει το Master Chef η Ευγενία Μανωλίδου;
«Όταν μου το ανακοίνωσαν, το έχω πει και στην ίδια μάλιστα, είπα “Ρε παιδιά, είναι δυνατόν;”. Ήμουν μαλάκας όμως. Έκανα αυτό που δεν θέλω να μου κάνουν: να κρίνω χωρίς να γνωρίζω. Γιατί η Ευγενία είναι φοβερός άνθρωπος. Το εννοώ. Είναι πολυμηχάνημα, πολύ καλή στη δουλειά της, στρατιώτης, πάντα εκεί, χωρίς να διαμαρτύρεται ή να κακολογεί. Θα σου δώσει συμβουλή, θα σου προσφέρει το καμαρίνι της για να κάνεις συνέντευξη, θα φέρει φρούτα να φάμε, θα δουλέψει με τα δικά μας ωράρια που είναι περίεργα. Και όλα αυτά χωρίς να έχει υποχρέωση να τα κάνει. Θα μπορούσε να το παίζει ντίβα και να μας κάνει να τρέχουμε. Αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Δεν ανακατεύεται και δεν φέρνει την προσωπική της ζωή στο πλατό. Λυπάμαι που είχα σκεφτεί έτσι. Βέβαια κι εκείνη μου είπε ότι όταν με είδε της φάνηκα λίγο περίεργος, οπότε μάλλον ήταν αμοιβαία τα αισθήματα. Αλλά είναι φοβερό που αλλάξαμε γνώμη ο ένας για τον άλλον. Και αν έχω μάθει κάτι απ’ αυτό που ζω τώρα, είναι ότι απ’ όσα λέγονται πρέπει να πιστεύεις το 1 με 2%».


Η μεγαλύτερη αλητεία που έχει κάνει;
«Έχω κάνει πολλά που δεν τολμώ να πω. Για να αντέξεις αυτή την ταχύτητα, δύσκολα μπορείς να ξεφύγεις από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, κι εγώ τα έκανα και τα δύο. Το θέμα είναι όμως ότι βγήκα από αυτό, όπως βγαίνει πολύς κόσμος. Στα 40 μου έχω βάλει τα πράγματα στη θέση τους και η ζωή μου πάει μια χαρά».

Πώς κατάφερε να απεξαρτηθεί;
«Έπειτα από αρκετά χρόνια, ύστερα από πολύ κόπο και έχοντας μετρήσει πολλές απώλειες σε ανθρώπινες ζωές φίλων. Όταν βγαίνεις από αυτό, είναι σαν να ξαναζείς από την αρχή. Γιατί βλέπεις τα πιο απλά πράγματα, αυτά που οι άλλοι θεωρούν δεδομένα, με άλλο μάτι».

Πώς είναι ως πατέρας;
«Επειδή είμαι πολύ φιλελεύθερο άτομο, λειτουργώ αρκετά χαλαρά.Δεν θέλω να τον πιέζω, θέλω να νιώθει ότι είμαι κοντά, γιατί ξέρω ότι θα κάνει κάποια παραστρατήματα, αλλά ελπίζω ότι αν έχει τις σωστές βάσεις θα τα αφήσει πίσω του, όπως κι εγώ».

Έχει συνειδητοποιήσει πόσο αρέσει στις γυναίκες;
http://www.ntomatatv.blogspot.com/«Δεν το έχω καταλάβει. Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος ο οποίος πριν από ένα μήνα, εντάξει, έβρισκε γυναίκα, αλλά δεν τρελαινόντουσαν κιόλας, το πάλευε και λίγο, τώρα να έχει τρομερό σουξέ. Αλλά έχει πλάκα, γιατί πια έχω διευρύνει το target group μου. Από 20 μέχρι 75. Οι κυρίες που όταν περνούσα δίπλα τους κράταγαν την τσάντα τους, τώρα μου λένε ότι τους αρέσουν πολύ τα τατουάζ μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου