Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

H Αμαλία μας στο Mediasoup (η κριτική όσο σκληρή και αν είναι πρέπει να τη διαβάζουμε)

"Είμαι ο Γιώργος Λιάγκας και είμαι έξυπνος γιατί:
1. Επιτέλους τρώω τρεις ώρες πρωινό χωρίς ενοχές και με πληρώνουν κιόλας!
2. Επιτέλους παντρεύτηκα.Βέβαια πρόλαβε και το είπε η Άντζελα πριν από μένα,αλλά δεν βαριέσαι;Να μιλάω θέλω!
3. Είμαι έγκυος! Εεεεε,θέλω να πω...η Φαίη είναι έγκυος.Αλλά τα κιλά εγώ τα παίρνω!
4.
Δεν είμαι φάλτσος.Όσο και να χτυπιέστε όλοι,και κυρίως αυτή η κακιά
ξανθιά δημοσιογράφος που προσβάλλει το νούμερο βαφής της γυναίκας
μου,εγώ θα επιμένω!
5. Παίζω και πιάνο!Τα δάχτυλά μου είναι τόσο
μακρουλά και γλοιώδη που αν με άφηναν οι καταραμένες κριτικές να
εκφραστώ όπως θα ήθελα,θα έπαιζα σε ορχήστρα με μαέστρο τη Μανωλίδου
τώρα!
6. Είμαι MEGA-λη μετοχή τώρα!...πφφφφ...τελειώνουν οι
καλεσμένοι...κι αυτή η κοιλιά ακόμη να φουσκώσει πια!Φαίηηηηηη!Τρώγε ρε
αγάπη μου!
7. Καταφέρνω να είμαι ακόμη STAR στο MEGA με ό,τι
συνεπάγεται αυτό.Είμαι η ζωντανή απόδειξη πως ένας άντρας μπορεί να
κάνει δυο πράγματα ταυτόχρονα!
9. Ξέρω πού βάζω την υπογραφή μου.Καμιά φορά,ακόμη ξεχνιέμαι και υπογράφω ως Καρλότα...Περασμένα μεγαλεία...Αχ..."
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΓΚΑΣ
(για την αντιγραφή Αμαλία Λάλα)http://www.ntomatatv.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου