Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για το άγγιγμα στον ουρανό

Η βαρεμάρα ήταν πάντοτε το ελάττωμα μου.
Νομίζω ότι μια αθεράπευτη τεμπέλα που παρόλα αυτά δουλεύω από τα 18 μου.
Βλέποντας το βίντεο με την Τζέσικα Κοξ που δεν έχει χέρια κατάλαβα πόσο ανάπηρη είμαι.
Χωρίς χέρια, πόδια και κυρίως μυαλό, αφού έχω παράπονα κάποιες φορές, έχοντας την αρτιμέλεια μου.
Η Τζέσικα από μικρή έπαιρνε μέρος σε διάφορες δραστηριότητες, όπως η γυμναστική, ο χορός και το τραγούδι και συχνά συμμετείχε σε μεγάλες παρουσιάσεις.
Τρώει και πίνει με τα πόδια!
Οδηγεί αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές σε αυτό και έχει άδεια οδήγησης χωρίς περιορισμούς!!!
Είναι κάτοχος πτυχίου στην Ψυχολογία, από το πανεπιστήμιο της Αριζόνα και πάντα τραβάει την προσοχή, όταν γεμίζει το αυτοκίνητό της με βενζίνη.
Μπορεί να γράψει 25 λέξεις το λεπτό, να στεγνώσει τα μαλλιά της, να κάνει το μακιγιάζ της, να φορέσει τους φακούς επαφής με την ίδια άνεση των άλλων.
Είναι 26 χρόνων και 1.55 μ ύψος και είναι η πρώτη κυρία στην ιστορία που πιλοτάρει αεροσκάφος, χωρίς χέρια.
«Ο μεγαλύτερός μας φόβος δεν είναι τόσο πολύ αν έχουμε τις ικανότητες για κάτι, είναι ότι είμαστε πολύ πιο δυνατοί πέρα από κάθε μέτρο», λέει.
Μια σοβαρή και ανίατη ασθένεια, μια απώλεια αγαπημένου προσώπου, μια οικονομική καταστροφή, ένας χωρισμός, μια δοκιμασία γενικότερα, μας θυμίζουν τι είχαμε, τι χάσαμε και τι μπορούμε να αποκτήσουμε.
Τι θέλουμε;
Ένα κομμάτι ουρανού!!!
Να το αγγίξουμε όπως μπορούμε!
Και γιατί όχι να το βάλουμε για πάντα μέσα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου