Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τον αχάριστο Πάγκαλο


Καλή σας ημέρα.
«Πριν από τα μέτρα λιτότητας, ο μισθός μου βρισκόταν στο υψηλότερο επίπεδο του δημόσιου τομέα, 6.500 ευρώ τον μήνα. Τώρα, ο μισθός μου έχει μειωθεί κατά ¼, στα 4.800 ευρώ τον μήνα. Πρέπει να περιορίσω τη διάρκεια των διακοπών μου, και η γυναίκα και τα παιδιά μου έχουν δυσαρεστηθεί».
Ποιος είναι αυτός που κλαίει;
Ο Αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος.
Έχει βάλει αυτή τη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα του.
Δεν ντρέπεται λέω εγώ;
Εδώ ο κόσμος πεινάει, χρωστάει και δεν ξέρει τι του ξημερώνει αύριο.
Τουλάχιστον προκλητική μπορεί να χαρακτηριστεί αυτή η δήλωση του.
Έχουμε την απαίτηση αυτά τα 4.800 να τα φάμε μαζί.
Γιατί έτσι είπε.
Τα φάγαμε μαζί.
Και θέλουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε.
Εμείς παίρνουμε τον μισθό αυτό αν αφαιρέσεις το οκτώ από το ποσό και λέμε Δόξα τω Θεώ.
Γιατί μπορούμε να δουλεύουμε.
Κύριε Παπανδρέου πώς τον κρατάτε ακόμη στην Κυβέρνηση σας;
Μας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μας και τους λέμε και ευχαριστώ.
Κατάντια για την περήφανη Ελλάδα όλα αυτά.
Σήμερα πάντως πληροφορίες λένε πως ο πρωθυπουργός θα έρθει στο Δημάρειο.
Καλώς να ορίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου