Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα γιορτινά


Χρόνια μας Πολλά!
Σήμερα γιορτάζουμε ολόκληρος λαός!
Κωνσταντίνες, Κωνσταντίνοι, Ελένες.
Να μας χαίρονται και να τους χαιρόμαστε.
Βλέπετε έχω την τύχη να έχω ένα από τα πιο ωραία ονόματα: Κωνσταντινιά.
Αλλά όπως και να το κάνουμε ένα καλλιτεχνικό το χρειαζόμασταν (βλέπε Νάντια).
Γιορτινή μέρα σήμερα και αυτό που εύχομαι είναι υγεία και αγάπη.
Το πρώτο όταν το χάνουμε, τότε το εκτιμάμε.
Και αν είναι να πάρουμε σβάρνα τους γιατρούς μέχρι να καταλήξουμε τελικά στον κτηνίατρο τότε λέμε «την υγειά μας και τίποτα άλλο».
Μάλιστα διαβάζω ότι αναπτύσσεται το κίνημα στη χώρα μας «Μπορώ και χωρίς ευρώ».
Ανταλλάσουν μεταξύ τους αγαθά και υπηρεσίες.
Από τρόφιμα μέχρι πάρκινγκ.
Αν γίνει και στην Ξάνθη, θέλω να συμμετέχω.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά τα λεφτά υπάρχουν, όμως είναι στις τσέπες των γνωστών αγνώστων.
Και δεν εννοώ εκείνων που προκαλούν επεισόδια.
Αλλά των έντιμων(;) κουστουμάτων που αγωνίζεται για το συμφέρον μας.
Για το καλό μου ώσπου στο τέλος δεν άντεξε το μυαλό μου…
Για την αγάπη δεν το συζητώ.
Είναι η κινητήριος δύναμη, το οξυγόνο μας, η ζωή μας.
Με την ευκαιρία να μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω πολύ την οικογένεια μου και τις φίλες μου που πάντα είναι στο πλευρό μου.
Σας αγαπώ πολύ και σας το λέω συνέχεια.
Μέχρι να βαρεθείτε να το ακούτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου