Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Δοκιμαστικό στον ΑΝΤ1 για τη νέα καλοκαιρινή πρωινή εκπομπή


Στον 14ο χρόνο δημοσιογραφίας μια έκπληξη για μένα!

Την εμπειρία μου ως μιας δημοσιογράφου της ελληνικής περιφέρειας σε δοκιμαστικού μεγάλου τηλεοπτικού σταθμού και συγκεκριμένα του ΑΝΤ1 αποτέλεσε είδηση για μένα, αλλά από ότι είδα και για όσους ενδιαφέρονται για μένα και την πορεία μου στο χώρο και αναφέρομαι στους αναγνώστες, τους τηλεθεατές και τους ακροατές που με διαβάζουν, με βλέπουν και με ακούν 14 χρόνια που δημοσιογραφώ. Για εσάς μπορεί και να μην αποτελεί είδηση αλλά ποιος δεν θα διάβαζε αυτές τις γραμμές όταν ξέρει ότι θα διαβάσει παρασκήνια;
Ήταν μια μοναδική εμπειρία αφού βρέθηκα σε studio και είδα πώς γίνονται οι οντισιόν για να βρούνε νέους παρουσιαστές. Ήδη πέρασαν γνωστά ονόματα  από τον τηλεοπτικό χώρο. Όσο περίμενα να μπω στο στούντιο καθόμουν στο κυλικείο και είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τον κ. Γιάννη Μπέζο, την κ. Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, τον κ. Μάρκο Λεζέ, τον κ. Γιάννη Καπετάνιο και άλλους γνωστούς ηθοποιούς που έκαναν ανάγνωση κειμένου σίριαλ.
Επίσης είδα τους δημοσιογράφους Σπύρο Χαριτάτο και Γιώργο Καραμέρο που είχαν εκπομπή εκείνη την ώρα που εμείς αναμέναμε. Την κ. Ιωάννα Σουλιώτη και την κ. Ευγενία Μανωλίδου.
Είδα τηλεοπτικά πρόσωπα από κοντά και όσο να ναι θα μπορούσα να κάνω και το ρεπορτάζ μου αλλά είχα αγωνία και άγχος και έτσι δεν σας έφερα δηλώσεις τους. Στην Ελλάδα του 2011 με την οικονομική κρίση και όλα τα άλλα προβλήματα θεωρώ ότι ήταν μια τιμητική πρόσκληση από τον ΑΝΤ1 αυτή η παρουσία μου στο κέντρο. Με άκουσαν και με είδαν και πλέον ξέρουν ποια είμαι. Δεν με ενδιαφέρει αν ποτέ θα ζητήσουν την συνεργασία μου. Εμένα μου φτάνει που πήγα κάτω και είδα πώς είναι να περνάς από δοκιμαστικά.
Είναι μεγάλη τιμή επίσης να σου λένε ότι το όνομα σου το έδωσε το γραφείο του Διευθυντή Ψυχαγωγικού Προγράμματος κ. Γιάννη Λάτσιου ο οποίος είχε το βιογραφικό μου στα χέρια του. Μια απλή ρεπόρτερ είμαι, όπως τόσοι άλλοι. Δεν έχω καθόλου γνωριμίες και δεν τις επεδίωξα και ποτέ δηλαδή.
Όλοι έχουμε θέση στο όνειρο και φυσικά είτε είσαι στον εξώστη, είτε είσαι μέσα στα φώτα, αρκεί που μπήκες μέσα στην αρένα και πάλεψες. Άλλωστε ο λόγος που σπούδασα δημοσιογραφία το 1996 ήταν γιατί αγαπούσα την τηλεόραση. Από τότε έχω αναθεωρήσει πολλές απόψεις μου και σαφώς δεν ξέρω τι θα γινόταν αν μου πρότειναν να κατέβω στην Αθήνα.
Παραμένω δημοσιογράφος της XanthiNews και ευχαριστώ όλες και όλους που μέσω του Facebook μου έδωσαν ευχές και βρέθηκαν στο πλευρό μου. Ξάφνιασε τους Αθηναίους όταν άκουγαν ότι κατέβηκα από την Ξάνθη. Αλλά γιατί άραγε; Είναι μόλις 45 λεπτά με το αεροπλάνο και σαφώς και εδώ ξέρουμε πολύ καλά να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Στην τηλεόραση αναζητούν νέα άφθαρτα πρόσωπα και ο ΑΝΤ 1 έχει βάλει αυτό το στοίχημα να τα βρει.
Να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους που διαγωνίστηκαν και να κερδίσει ο καλύτερος!
ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Από τα άλλα παραλειπόμενα της σύντομης παραμονής μου στην πρωτεύουσα είναι ότι είναι εμφανέστατη η παρουσία των αλλοδαπών. Νόμιζα ότι ήμουν στη Νέα Υόρκη! Λογιών λογιών εθνικότητες μέσα στο μετρό. Πάντως δεν ένιωσα φόβο. Μάλιστα εξεπλάγην όταν ρώτησα έναν κύριο αν χρειάζεται να επικυρώνω εισιτήριο σε κάθε στάση του μετρό και χωρίς κουβέντα το έκανε ο ίδιος διανύοντας μια μεγάλη απόσταση και μου έδωσε πληροφορίες για τα επόμενα δρομολόγια. Στους αγανακτισμένους στο Σύνταγμα δεν μπόρεσα να πάω αλλά πήγα στους δικούς μας όταν ήρθα! Οι αγανακτισμένοι δεν έχουν διαφορά, όπου και να βρίσκονται. Μόνο που στο κέντρο λαμβάνονται πιο γρήγορα τα μηνύματα. Πληροφορήθηκα πάντως ότι ένα από τα συνθήματα τους είναι και κατά των δημοσιογράφων. Άρα μάλλον παρακινδυνευμένο είναι να βρίσκεσαι με αυτήν την ιδιότητα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου