Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για την ανάσα που ψάχνουμε


Καλή σας ημέρα.
Ο Ουμπέρτο Έκο είπε Αύγουστος χωρίς ειδήσεις.
Αλλά και ο Ιούλιος δεν πάει και πίσω.
Το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι μια νεκρή περίοδος.
Δεν υπάρχουν οι σημαντικές ειδήσεις για να τις καλύψεις.
Θα μου πείτε και ευτυχώς.
Γιατί όταν προκύπτουν θέματα τρέχουμε και δεν φτάνουμε.
Πάντως στην χώρα μας οι πιο σημαντικές αποφάσεις περνούν το καλοκαιράκι.
Τότε που χαλαρώνουμε, σκάμε από τη ζέστη και δεν δίνουμε σημασία στο τι συμβαίνει.
Η γνωστή φράση ότι «τα μπάνια του λαού είναι ιερά» επιβεβαιώνεται διαρκώς.
Δεν έχω και μεγάλη διάθεση να σχολιάζω προβλήματα.
Νομίζω ούτε και εσείς.
Ο ήλιος είναι εκεί ψηλά και θέλουμε κάτι αισιόδοξο βρε αδελφέ.
Να ανασάνουμε.
Η φτώχεια φέρνει γκρίνια αλλά θέλει και καλοπέραση.
Κάτι ωραίο που μου έγραψε η φίλη μου η Παρασκευή και το άκουσε από τον π. Ανδρέα Κονάνο και την εκπομπή του Αθέατα Περάσματα στην Πειραϊκή Εκκλησία που μου αρέσει να τον ακούω.
«Ζήσε τη ζωή σου με ελπίδα. Με προσμονή μιας καλύτερης κατάστασης. Να σαι αισιόδοξος και αισιόδοξη, με πίστη στο Χριστό... Αυτή η πίστη να σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα μέσα στο φως. Ότι ήρθε το φως στη ζωή σου! Ότι είναι μέσα στο φως η ζωή σου! Ότι είσαι μέσα στο φως! Έτσι να νιώθεις και συ...
Δες τα πράγματα αισιόδοξα. Δες τα πράγματα με ελπίδα στο Χριστό. Τόνωσε λίγο το ηθικό σου».
Κλείνοντας να ευχαριστήσω τον φιλόλογο συγγραφέα κ. Θανάση Μουσόπουλο που μου είπε ότι κάνω ευχάριστα ταραΝΑΚΟΥνήματα στη ζωή των αναγνωστών!
Τιμή μου να μου το λέει ο δάσκαλος μας.
Η κληρονομιά μου είναι τα γραπτά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου