Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για ευχαριστίες σε Ανθρώπους (με το Α κεφαλαίο)


Καλή σας ημέρα!
Το έχω πει πολλές φορές και δεν θα κουραστώ να το λέω ότι ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ξάνθης Η ΑΓΑΠΗ είναι άμεσος στη βοήθεια του.
Το ήξερα εξ ιδίων όταν είχα ζητήσει αίμα για τον πατέρα μου.
Το φετινό καλοκαίρι ζήτησα για τον φίλο μου κ. Θανάση και την φίλη μου την Όλγα και πάλι συνέδραμε αμέσως ο Γιάννης Παπαχρόνης, Πρόεδρος του Συλλόγου.
Μάλιστα αν και λείπει εκτός Ξάνθης βοήθησε από εκεί που ήταν.
Θα σας παρακαλέσω όλες και όλους όσους με διαβάζετε και μπορείτε να δώσετε αίμα, σας το επιτρέπει δηλαδή η υγεία σας, να το κάνετε δίχως δεύτερη σκέψη.
Όταν δίνεις είναι θεϊκό.
Νιώστε θεοί!
Αξίζει από άγριοι να γίνουμε άγιοι.
Μάλιστα προχθές διάβασα ο Διοικητής του Νοσοκομείου Λάρισας με το αυτοκίνητο του μετέφερε φιάλες αίματος και αιμοπετάλια, μετά τα μεσάνυχτα, για να σωθεί ένας 24 χρονος που τον χτύπησε τρένο.
Ο καθένας μας αν προσφέρει στον συνάνθρωπο και είμαστε όλοι ενωμένοι μπορούμε να ανατρέψουμε και τα μεγαλύτερα εμπόδια.
Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω και δύο γιατρούς που στάθηκαν προσωπικά σε εμένα.
Στο κ. Βασίλη Παπαδόπουλο, ιατρό παθολόγο Ξάνθης και στον κ. Παναγιώτη Σκένδρο, Λέκτορα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης στην Παθολογική Κλινική.
Την βοήθεια που μου προσέφεραν να την έχουν πολλαπλάσια από το Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου