Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα (η τελευταία στήλη μου στην XanthiNews) συνεχίζεται μόνο στο blog μου


Από τη μία τα χαράτσια που θέλει συνεχώς να επιβάλλει η κυβέρνηση στο λαό.
Από την άλλη η τουρκική φρεγάτα (η Τζεμιλέ η Τζεμιλέ) κάνει έρευνες στο Καστελόριζο.
Με την ευκαιρία να στείλω χαιρετισμούς στο φίλο Σπύρο Δομτζίδη που βρίσκεται στη Λέρο ως αναπληρωτής καθηγητής θεολογίας.
Πάλι άρχισαν να ξύνονται τα γειτονάκια.
Για ποιο να πρωτοανησυχήσουμε;
Τα εσωτερικά ή τα εξωτερικά θέματα;
Για τίποτα.
Να βρούμε τις αξίες και τις αρετές που χάσαμε, που αφήσαμε, που προδώσαμε.
Ωραία ψυχή.
Αυτό θέλουμε.
Να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο στα μάτια.
Με βλέμμα καθαρό.
Μη μου ανησυχείτε.
Δόξα τω Θεώ να λέμε.
Σαν δημοσιογράφος ομολογώ ότι είμαι τρομολάγνα.
Αυτό ήταν ένα κουσούρι που είχα από μικρή.
Αλλά όλα αυτά εμένα προσωπικά δεν με αγγίζουν.
Και φιλική συμβουλή ούτε και εσάς πρέπει.
Πάντα πιστεύω ότι τελευταία στιγμή θα γίνει κάτι και θα αλλάξουν όλα.
Ο Θεός είναι γεμάτος ευχάριστες εκπλήξεις.
Και ποτέ δεν μας αφήνει.

ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Μεταξύ μιας σειράς αξιών της ζωής, στις πρώτες θέσεις για τον Έλληνα καταναλωτή βρίσκονται κατά σειρά η αποταμίευση, η υγεία, η σχέση αξίας- χρημάτων και η ευθυμία.
Σε αντίθεση με τη πολυτέλεια και το πλούτο που βρίσκονται στις χαμηλότερες θέσεις της κλίμακας.
Αυτό έδειξε πρόσφατη έρευνα.
Αποταμίευση δεν ξέρω με τι λεφτά κάνουν.
Αλλά πάνω από όλα υγεία και ευθυμία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου