Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα γι αυτόν που δεν πέφτει (μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό)


Έλα θα πέσει…
Ποιος;
Ο ΓΑΠ;
Με τίποτα.
Είναι δεμένος με την καρέκλα.
Δεν την αφήνει.
Εραστής της θέσης.

Καρεκλοκένταυρος.
Θέλει να συνεχίσει την ολοκληρωτική καταστροφή.
Τα «συντρόφια» του έχουν κάνει τα πάντα.
Η Εύα δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης, αλλά ο παράδεισος του παραμένει.
Η Βάσω (βλέπε πρώην βλεφαρόπτωση) του είπε ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Ζητάει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας.
Μα πιστεύει ο ίδιος ότι είναι σωτήρας.
Ο Βαγγέλας Βενιζέλος λέει ότι μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου θα έχουμε χρήματα.
Πώς θα κάνουμε Χριστούγεννα;
Ετοιμαστείτε για το παραμύθι: «Το κορίτσι με τα σπίρτα».

Αυτοί μας πάνε σούμπιντο για φούντο.
Ειλικρινά, μια χαρά ήμουν στο ροζ συννεφάκι μου με το γάμο μας.
Τώρα η επιστροφή στην πραγματικότητα μας πληγώνει.
Αυτή η γείωση στην Ελλάδα που ποτέ δεν θέλαμε, μας έχει ξενερώσει.
«Μάκη πάμε ταξίδι του μέλιτος»… 
Καλά έλεγα στις φίλες μου πριν μήνες μέχρι να πάμε ταξίδι η Ελλάδα μπορεί να είναι εξωτερικό γιατί μου πρότειναν διάφορες χώρες.
Αυτός ο ζαβός μας έχει πουλήσει.
Ποιος ξέρει τι συμφωνίες έχει κάνει και δεν παραιτείται.
Φοβάμαι τι θα αντικρίσουν όσοι τον διαδεχθούν.
Η πολιτική επικαιρότητα πλέον με αφήνει παγερή αδιάφορη.
Ίσως επειδή δεν εργάζομαι και δεν είμαι αναγκασμένη να ασχολούμαι με αυτήν.
Το παιχνίδι είναι στημένο και στα μέτρα τους.
Το θέμα είναι πως εμείς οι απλοί άνθρωποι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε τη ζωή μας.
Αυτοί μια χαρά είναι χωρίς το άγχος για τα έξοδα.
Αλίμονο σε εμάς που μας έχουν κόψει τα πάντα.
Και ναι δεν θα παραπονεθώ αλλά όπως έλεγε και ο πατέρας μου «Αυτοί δεν έχουν ανάγκη».
Ειλικρινά αν πάμε σε εκλογές, γιατί ξεχάστε το δημοψήφισμα, ποιους θα ψηφίσουμε;
Και με τι θράσος θα μας την ζητήσουν την ψήφο οι υπάρχοντες;
Η χώρα μπαίνει σε βαθύ ρήγμα και από αυτό θα μας γλιτώσει μόνο ο Θεός.
Να προσευχόμαστε να βρεθεί ένας άνθρωπος φωτισμένος να συγκεντρώσει μια ομάδα να βάλουν σε μια σειρά τα προβλήματα μας προς λύση.
Αυτοί οι ξεγάνωτοι τενεκέδες (αγαπημένη έκφραση του συγχωρεμένου Βαγγέλη Γιαννόπουλου) είναι κτηματομεσίτες.
Τα έχουν βγάλει όλα στο σφυρί.
Εμείς τους ευχόμαστε αν έκαναν τέτοιο κακό στην Ελλάδα να εξαφανιστούν από τα ιερά αυτά χώματα.
Μας τα μολύνουν με την παρουσία τους και μόνο.
«Κι αν μου πουν ότι δεν υπάρχει Έλληνας, εγώ δεν ανησυχώ. Μπορεί ο Θεός να αναστήσει έναν Έλληνα. Φτάνει ακόμη και ένας» είπε ο Γέρων Παϊσιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου