Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ταραΝΑΚΟΥνήματα ανέλπιστης βοήθειας


«Θα σου σταθούν άνθρωποι που δεν τους ξέρεις».
Αυτό μου είχε πει η φίλη μου η Ευγενία όταν είχε αρρωστήσει ο πατέρας μου.
Αυτή η κουβέντα της με ακολουθεί σε κάθε δυσκολία μου.
Τώρα είναι η ανεργία.
Και ναι με βοήθησε ένας άνθρωπος που δεν περίμενα ποτέ ότι θα με βοηθούσε.
Είναι ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Δήμου Ξάνθης Γιώργος Κολλάρος και καθηγητής του ΔΠΘ.
Είδε πως το blog μου έθεσε υποψηφιότητα στο www.e-awards.gr και έστειλε email στα μέλη ΔΕΠ του Πολυτεχνείου να ψηφίσουν τα ταραΝΑΚΟΥνήματα.
Ειλικρινά όταν το έμαθα έμεινα στήλη άλατος.
Ναι τον ξέρω αρκετά χρόνια μέσω της δουλειάς μου και η συμπεριφορά μου είναι ίδια προς όλους.
Ο κ. Κολλάρος όμως θέλησε να μου σταθεί τώρα που είμαι άνεργη.
Θυμάμαι όταν απολύθηκα την ίδια μέρα ήρθε στο πάρκο κάτω από το σπίτι μου και μίλησε για την δράση που πρέπει να έχουμε όλοι μας για να πάμε κόντρα στα άδικα μέτρα.
Τυχαία αλλά εμένα μου έδωσε δύναμη.
Όταν του έστειλα σήμερα τις ευχαριστίες μου είπε:
«Στάσου όρθια».
Με συγκίνησε βαθύτατα.
Και ξέρω ότι το έκανε αθόρυβα.
Τώρα εγώ όμως το δίνω στη δημοσιότητα γιατί είδα πως στέκεται δίπλα στον άνεργο.
Να τον έχει καλά ο Θεός.
Όπως και τον γιατρό μου τον Βασίλη Παπαδόπουλο που πάντοτε με στηρίζει με τα καλά του λόγια.
Άνθρωπος χαμηλών τόνων θα έλεγα σπάνιος για την εποχή μας, που τον εκτιμώ βαθύτατα.
Φανατικός του ιστολογίου είναι και ο κ. Θανάσης Τζανέτης.

Ένας γλυκύτατος άνθρωπος που γνώρισα μέσα από το Facebook και από τότε αποκτήσαμε φιλία αφού έχουμε συναντηθεί τρεις φορές εκ των οποίων η μία στα τρία χρόνια του πατέρα μου όταν μου έκανε έκπληξη με την Σοφία Τσαοπούλου από την Πτολεμαϊδα.

Ειλικρινά θα ήθελα να ευχαριστήσω έναν έναν όλους όσους διαβάζετε το blog μου.
Με ρωτάτε αν έχω έσοδα.
Όχι δεν έχω αλλά στο μέλλον θα προσπαθήσω να το δω και αυτό το θέμα.
Και θα προσπαθήσω να αρχίσω να είμαι η μάχιμη δημοσιογράφος που όλοι με ξέρετε.
Τώρα περισσότερο είναι ένα ημερολόγιο.
Σταθείτε όρθιοι και στηρίξτε τους αστήρικτους.

2 σχόλια:

  1. NANΤΙΑ ΜΑΣ ΨΥΧΑΡΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ---ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!!!----ΚΑΙ ΣΕ ΖΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΝΩΜΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑΝΤΙΑ ΜΑΣ!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αγάπη του Θεού με κάνει έτσι.Προσεύχεστε για μένα για να μη περηφανεύομαι.Γιατί η δόλια νομίζω ότι κάτι κάνω ενώ είναι η Αγάπη του Θεού που με σπρώχνει να κάνω το κάθε τι καλό (και είναι πολύ λίγα) γιατί πάντοτε θα χρωστάω και στο Θεό και στο συνάνθρωπο.
    Τα φιλιά μου σε εσάς και στη Σόνια.
    Με απέραντη εκτίμηση
    Νάντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή