Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τα καλοκαίρια των παιδικών μας χρόνων



Σήμερα είναι η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου και μπαίνει επίσημα το καλοκαίρι!
Η αγαπημένη μου εποχή!
Θυμάμαι τα καλοκαίρια των παιδικών μου χρόνων που πήγαινα με την οικογένεια μου διακοπές.
Φορτώναμε το αμάξι και με χαρά πηγαίναμε σε όμορφους προορισμούς.
Στα κάμπινγκ ήμασταν εμείς η θάλασσα και ο ουρανός.
Κάναμε ηλιοθεραπεία μέχρι να μας τσούξει η πλάτη, παίζαμε μέσα στη θάλασσα μέχρι να βαρεθούμε.
Ξέγνοιαστα χρόνια γεμάτα με γεύσεις από καρπούζι, τουρλού, ήχους από τζιτζίκια και γέλια τρανταχτά και καρδιακά.
Η μαμά και ο μπαμπάς έπαιρναν εμένα και την αδελφή μου από μικρή ηλικία στις διακοπές.
Έτσι έχω συνδέσει την καλή πλευρά της ζωής με καλοκαίρι.
Θα ήθελα αν κάνω παιδιά να ζήσουν τα καλοκαίρια τους όπως τα ζήσαμε με την αδελφή μου.
Ειλικρινά όταν έρχεται το καλοκαίρι είναι σαν να ξαναζώ τις αναμνήσεις μου και είναι σαν να περιμένω τον πατέρα μου για να ξαναπάμε διακοπές.
Θα ήθελα φέτος να ξαναζήσουμε όλοι μαζί το καλοκαίρι μας, αυτό που αγαπήσαμε και το έχουμε φυλαγμένο στην καρδιά μας!
Και καλύτερο…
Με τους αγαπημένους μας ανθρώπους…
Καλό καλοκαίρι σας εύχομαι!

2 σχόλια:

  1. Χρήστος Παμπουκίδης21 Ιουνίου 2012 στις 1:51 μ.μ.

    Ο ερχομός του καλοκαιριού πάντα συνοδεύεται με πολλές αναμνήσεις που βρίσκονται πάντα φυλαγμένες στο μυαλό μας και περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να ξεπηδήσουν μπροστά μας και να μας επαναφέρουν ότι καλύτερο έχουμε βιώσει στην καλύτερη εποχή του χρόνου.Τι να πρωτοσκεφτεί κανείς...! Ήταν όντως χρόνια ξένοιαστα..χρόνια μοναδικά...χρόνια αληθινά...!
    Καλό καλοκαίρι Νάντια μου...! Ας είναι ένα καλοκαίρι "ζωντανών" αναμνήσεων, με ζωηρά χαμόγελα και ιδιαίτερα...με δυνατά καρδιοχτυπήματα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι φίλε μου Χρήστο μέσα από την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή