Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Τρία "Π" πόσο ομόρφυναν την καθημερινότητα μου!


Μια Πανσέληνος
Μια Πεταλούδα
Και ένα Πουλάκι
Αυτά τα τρία «Π» ήταν μέσα και έξω από το μπαλκόνι μου.
Χθες το βράδυ βγήκα έξω και είχα την εντύπωση ότι άναψα το φως.
Ενώ ήταν το ολόγιομο φεγγάρι που έκανε τη νύχτα μέρα!
Το πρωί είχε προηγηθεί μια πεταλούδα που έπαιζε με τον δυόσμο μου.
Σκέφτηκα τη φίλη μου τη Δήμητρα και είπα να τη φωτογραφίσω.
Τώρα γίναμε φιλενάδες με την πεταλούδα.
Έρχεται κάθε πρωί και μου δείχνει τα ωραία χρώματα της και μου κάνει νάζια με τα φτερά της.
Σήμερα το πρωί ήρθε και μου τα είπε ωραία ένα πουλάκι!
Δεν γινόταν να μην το φωτογραφίσω.
Ήρθε μου κελάηδησε με την καλύτερη φωνούλα του…
Μέγας είσαι Κύριε και Θαυμαστά τα έργα Σου.
Η πανσέληνος, η πεταλούδα, το πουλάκι.
Τόσο ωραίες εικόνες που μέσα τους κρύβουν ολόκληρο μεγαλείο.
Αυτό της Δημιουργίας Σου.
Πνευματικά δώρα τα θεωρώ!
Γιατί να αναγνωρίζεις, να αγαπάς, να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα δημιουργήματα αυτά, δεν είναι και λίγο…
Παλιά ποτέ δεν τα έδινα σημασία.
Και τώρα έχω μια χαρά μικρού παιδιού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου