Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Εγώ και εσύ μαζί. Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα αδελφή

Σήμερα έχει γενέθλια η αδελφή μου Ρούλα. Η μοναδική μου αδελφή. Το μικρό μου αδελφάκι που έχουμε δυόμισι χρόνια διαφορά. Την περνάω αλλά αυτή με πέρασε γενικότερα. Μικροπαντρεύτηκε και έχει τρία υπέροχα παιδιά. Η μεγάλη της η κόρη φέτος θα πάει στο Γυμνάσιο. Θα μπορούσα να γράφω τόμους για την Αργυρή μου.
Από μικρή θυμάμαι τη μαμά μου να μου λέει να την προσέχω και από τότε το είχα πάρει σοβαρά. Βέβαια ήμουν σπασικλάκι και μαρτυρούσα ότι ζαβολιά έκανε.
Επίσης της έλεγα πράγματα και τη νευρίαζα με αποτέλεσμα να της τρώω. Με το δίκιο της. Όπως λέει: «Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει». Γι’ αυτό και όταν έτρωγα ξύλο από τα αγόρια ερχόταν και με έσωζε. Μάλιστα νόμιζα πως έχει μαγικές μπότες με σπάνιες δυνάμεις που ξέρουν να βαράνε και να φοβίζουν.
Από νωρίς μπήκε στην αγορά εργασίας και νωρίς έγινε μητέρα και σύζυγος. Τα παιδιά της τα έβλεπα για αδελφάκια μου. Γιατί πάντα ένιωθα προστατευόμενη της. Άλλαξαν οι ρόλοι δηλαδή και πλέον με προστατεύει η ίδια εδώ και δώδεκα χρόνια. Δυναμική και ψυχούλα ταυτόχρονα. Είναι πολύ άξια σε ότι και αν κάνει. Στη δουλειά της, στο σπίτι της, στις συναναστροφές της, στα πάντα της.
Θα ήθελα να την έχει ο Θεός καλά αυτή και την οικογένεια της και να τους καμαρώνω. Η Παναγία Εικοσιφίνισσα που την έφερε στη ζωή να την έχει πάντα υπό την Σκέπη Της. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Πριν από μένα και μετά από μένα είχα αδελφάκια και δεν έζησαν. Δηλαδή εγώ είμαι η δεύτερη και η αδελφή μου η τέταρτη. Ήταν γραμμένο να έρθει η Ρούλα και να είμαστε μαζί για πάντα!

Ρούλα σ’ αγαπάω!!! Και μην προβληματίζεσαι για μένα. Έχω εσένα και εσύ εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου